31.8.05

Trondheim



Trondheim er den tredje norsk by. Dens gamle navn var Nidaros og den by er 1008 år eld. Vi finner Trondheim på den Trondheimsfjord, det er typisk i Norske kyster byer. I Trondheim, en storett nummer av huser er gjørt av ved og vi kan ser en vakker utsikt fra Kristiansten Festning. I sentrum vi finner også den Nidaros domkirke, den storste middeladeren bygning i Skandinavia, og Konge Olav Tryggvasons statue. Trondheim har også en typisk Norsk atmosfære, men forskjellig av Oslo, eller Bergen, den to storster byer i Norge. Min forste [men ikke den sist] reise til Trondheim var i sommer 2004, jeg vil visste reiser til Trondheim [og alle vakker Norge...] igjen, snart! Den photo var besettet fra Bakklandet.
Jeg tenker min Norsk er ikke dårlig, men jeg kan er urett. Jeg er beklage før min mistaker men finner Norske order er vanskelig. Hva tenker dere?
PS: Desafio-vos a serem melhores que eu em norueguês!

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

åh JP! om din trondheimtext..din Norske er så godt at jeg blott ikke kan tro det! ok..Norske er et vanskeligt språk, ikke heller jeg kan snake det godt! kanske vi kan rese dit sammen og laere språket lidt bedre någon dag? wohaa! anyway keep up the good work with the northern languages! =9
farvel, ha det godt!
-AleX.

05 setembro, 2005 21:33  

Enviar um comentário

<< Home


Click Here